Yani çok umutlanarak yapıyorum dün ve bu sabah test negatif çıkıyor days doctor marka ile yaptım çizgi bile görünmedi markadan markaya değişiyor mu her test aynı mı bilemem … Geçen ayın 20sinde olmuştum çok umutlanmıştım çizgi bile yok çok sıkıldım bu durumdan ne kadar beklemelıyım kan vermek için reglın gelecegı yok belli ki