iremunkur https://hizliresim.com/3700p5f 15 ağustosta değerim 23,3 şimdide böyle artış var mı diye tekrar kan istemişlerdi benden
Nigizlice iremunkur aslında güzel artmış 2 günde bir 2 katına çıkması beklenir sizi ne tedirgin etti ki :)
iremunkur Nigizlice korkuyorum biraz ikinci gebeliğim çünkü sağlıklı bir gebelik mi değil mi diye endişem var
Nigizlice iremunkur Çok geçmiş olsun ❤️🩹 Şimdilik güzel gözüküyor değerin ama tabi en doğru kararı doktorun ve ultrason verir 😌
iremunkur asil15 valla ben konaklı Tosmur Alanya tek buralara gidebiliyorum ama Antalya Manavgat’ta her yeri biliyordum 😅
asil15 iremunkur yok canm ben kaybolsam da baya yerler öğrendim manavgatla antalyayada çok gidiyoruz orayida yavas yavas öğreniyorum ama antalya çok kalabalık güzel yerleri var ama merkezini çok sevmedim
iremunkur asil15 merkezinde bir tek şeyi sevdim sarı köprüyü 😂 onun dışında Manavgat’ta pek gezilecek yerler yok Side hariç ama
asil15 iremunkur şuan zaten heryer çok kalabalık gezilecek yer olsada bol bol kalabalık ve gürültüden başka bir şey yok