evinsekmann Hanımlar bebeğim 1,5 aylık akşam 10da uyuttum…gece 4de kalktı bu normal mi 6-7 saat nasıl kesintisiz uyuyabildi 😂😂😂 hâla şoklar içindeyim yani nasıl acıkmadı