Mavininbiri bende 11 haftalığım göbeğim çıktı ve dediğiniz gibi nadir de olsa kıpırtı hissediyorum ilk gebeliğim değil şuanda çok erken ama büyük ihtimalle rahimde yavaştan yukarı çıktığı için damarlardaki akış, bağırsak hareketi derken bişeyler hissediyoruz