myangelson sağlık ocağındaki doktr adet olmzsan tekrar ver ne var nede yok diyebiliriz gebelik dedi kimyasalda olmuş olabilir dedi özele gdiydm doktra söyledim betahcg 3.5 çıktı diye strestendir dedi bndr şaşırdım hep sıfırlı çıkardı bnde stres demk ki dedim