ezgimasal kızlar ilk 28,5 ile öğrendim 2 gün sonra verdiğim de 71.24 e çıkmış sizce normal mi. doktora 2 gün önce gittiğimde karından ultrasonla rahim kalınlığına bakarak vüxut kendini hazırlamış demişti.. acaba benim gibi erken öğrenen varmı
Busranur_mnts ezgimasal canım ben de 25 ile öğrendim iki.günde 80e çıktı gayet normal normal ilk zamanlar beta hızlı artıyor 4+0da 25 ile öğrenmiştim 5+2de 2 bin beta ile kese göremedik ben 6+2de gittim kese net görüldü
ZRS Normal canım çok güzel bir artış göstermiş ama ultrasonda kesenin görünmesi için çok erken. Sen bir an önce folik asitine başla şuan yapacağın başka bişey yok :) hayırlı olsun