Kızlar 18 haftalık hamileyim 3. Gebeliğim benim ama kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum haraketlerini de net hissedemedim bilmiyorum onunda etkisi var sanırım karnım boş gibi sanki bebek yok gibi zaten karnımda büyümedi hiç birde plansız gebelikti hiç hazır değildim ondan da mı böyle hissediyorum bilmiyorum benim gibi yaşayanlar oldumu ne zaman acaba hamile olduğumu daha çok benimser ve hissederim