Kanında enfeksiyon varmış kakasini kanlı yapıyordu diye götürdük ilk acile bisey yok diyip gönderdiler yenidoğan polikliniği beğenmedi kanlarını tekrar istedi ve sonuçta yatışını istedi üç gün dediler orda ama yoğun bakım ünitesinde beste olur onda diyorlar sorduğumda çok yüksek değil ama takipli olsa iyi olur demişlerdi düzgün bildgide vermiyorlar üç gündür hastanedeyiz