Oznurcivan ilkinde kahve harici bir şey götürmedim ben hastane yemeklerinden yedik iyiydi de, yemekte hoşaf falan geliyordu, arada bisküvi ıhlamur vs de
Siz daha çok kızınız için soruyorsunuz anladığım kadarıyla onun severek yiyeceği pratik bir şeyler alabilirsiniz yanınıza. Hastane onlara da veriyor ama pek hitap etmeyebilir miniklere🌸
Benim kızım da yanımızda olabilir bu seferki doğumumda🫢