RaNur Kızlar aranızda Perihan Sözer doktorla normal doğum yapan var mı? Nasıl geçti doğum? Memnun musunuz? Eşi alıyorlar mu doğumhaneye?
KayaMelike Ben perihan hocaya takipliyim doğumuda onla düşünüyorum 30. Haftamdayım tecrübesi olanlar yazarsa çok iyi olur arkadaşım yeni doğum yaptı perihan hoca ile . Normal doğum için çok uğraşmış ama şartlar gereği sezeryan yapmış gayet memnunlar doktordan RaNur
Fid26 RaNur Arkadaşım 4,5 ay önce perihan hocada doğum yaptı. Sonrasında dikişleri açılmış. Burak hoca dikmişti. Doğuma eşleri almıyormuş öyle söylemişti.
KayaMelike Ben perihan hocaya takipliyim doğumuda onla düşünüyorum 30. Haftamdayım tecrübesi olanlar yazarsa çok iyi olur arkadaşım yeni doğum yaptı perihan hoca ile . Normal doğum için çok uğraşmış ama şartlar gereği sezeryan yapmış gayet memnunlar doktordan