Merhaba iyi geceler herkese
24 haftalık hamileyim ve
Akşamdan beri karnımda bir acı var nasil tarif edilir bilmiyorum ama sanki darbe yemişim gibi mesela düşersin bir yeriniz morarır acır ya o acıya benzer. Daha önce hiç yaşamadım böyle. Akşam baya haraket etti bebeğim bu saatleri de haraket ederdi etmiyor ama dediğim gibi karnımın sol alt tarafında bir acı ağrı var. Elimle dokunuyorum acıyor. Varmi bu durumu yaşayan