20+1 hamileyım hala cınsıyetı net sekılde ogrenemedım her doktor farklı soler oldu bebek bı turlü gostermedı kendısını gostermedıgınden kız olabılır dendı tabı oncelık saglık ama bı kızım var bıde oglum olsun ıstıyorum umarım oyledır sıze sormak ıstedıgım oglu olupta kendını gostermeyn oldu mu sonradan ogrenen bıdakı aya detaylıya gırıcm umarım goruruz artk kızda saglıkla gelsın ama ben hala emin degılım eekek hıssedıyorum😊🥰