kasıklarımda- karnımda ve belimde regl ağrısına benzer, toplamda 1 dakika süren ağrılarım var. Geçiyor diyorum tam sonra hop tekrar başlıyor. Düzensiz yani 1 saatte 4 kere olmuştur toplam ama bebekte toplanma ve haraketsizlik de var , bebeğim çok aktif değil. Haftamda erken, biraz beklesem mi yalancı mıdır