Elfysrbl açlık şekerinizin 95 altı olması gerekiyor, benim 110-120 arası çıkıyordu parmaktan ölçümlerde o yüzden gebelik şekeri kabul edildi şeker yüklemesine gerek yok dedi doktorum endokrine gittim insülin kullanıyorum çünkü şeker bebeğe zarar. Yükleme yaptırma diyenleri dinlemeyin yaptırın ki şekeriniz varsa önlem alınsın insülinin bebeğe bir zararı yok ama şekerin var