aslhnkrts9 masal1612 ben hep yaşarım adet bitimi bi iki gün ağrım olur sanki tekrar olacak gibi doktorum ayaklarını üşütüyorsun o yüzden oluyo diyo dikkat edersem eğer hiç ağrı olmuyo
demirrleydi_ masal1612 bende her regl sonrası olurdu bir iki gün enfeksiyonum vardı ondan oluyodu ve doktorum regl döneminde sürekli çorap giy diyodu
bbety Magnezyum kullanın bence o iyi geliyor diyorlar. Üşütmeye de dikkat. Ama regliniz çok uzun sürüyorsa ve son güniünde vs yaşıyorsanız bunu erken yumurtlama da olabilir.