Kızlar iyi geceler . Aranızda yeniyim . 7+4 haftalık hamileyim . Bulantım ve şişkinliğim zaten çok . Gece yatarken dolaptaki cam şişeden su içtim ama sonra koklayınca burnuma habire domestos kokusu geliyor . Asla yıkamadan içine su koymam ama çok panik oldum içtiğimden beri . Yoğurt yedim üzerine baya bi . Yani deterjan falan değil içindeki su eminim ama bidonda kokusu geliyor