Jrnfudjrjr Son 1 haftadır sürekli ıslaklık var hatta başta idrar kaçırma sanmıştım ama artık eminim değil bugün detaylı usg vardı doktora söylemeyi unuttum oda bir şey demedi bununla ilgili suyum sızıyor olabilir mi acaba
mrvsrcn Jrnfudjrjr bunu test yapmadan asla anlayamaz kimse. Acile gidip turnosollu ped koymalisiniz. Ancak öyle anlaşılır. İhmal edilecek bir durum değil acile gidin bir an önce.
ThsnGmz16 Jrnfudjrjr benimde ilk gebeligimde öyle olmuştu alttan muayene edip suyum geldiğini anlamışlardı kaç haftalık gebesiniz
Bebissever Jrnfudjrjr ebeler diyoki beyaz iç çamasırı giy yarım saat takip et hala ıslanıyosa suyundur
Yenibirannee Jrnfudjrjr benimde 28+5 haftalık dün hafif su sızıntısı geldi bugun hemen doktoruma gittim kontrole muayene etti enfeksiyon başlangıcı gibi duruyor dedi fitil verdi herşey yolunda dedi
Seelinimo Bebissever valla hiç alakası yok. Aynı gün içinde 4-5 kez pes peşe iç çamaşırım ıslandı ama az değil yani. Gittim su falan değilmiş açıklığım olmuş geri geldim bende
ThsnGmz16 Jrnfudjrjr yatisim verildi antibiyotik basladilar bi sonraki gün suni eanci ile doğum yaptim
nilsumm Jrnfudjrjr Enfeksiyondan oluyormuş bendede erken doğum riski var enfeksiyonumdan dolayı daha 30+3 haftadayım 🤎
Mrvoztckt Yenibirannee anladım bebekler iyi olsun da gerisi önemli değil insaAllah da suyu gelişimi iyidir annelik hamileyken başlıyor gerçekten
Sosyalbiri Jrnfudjrjr doktora gittiniz mi? Suyunuzsa 1 haftada antibiyotik almayan kese enfeksiyon kapmıştır. Su ve enfeksiyon maalesef ki rahim ağzını kısaltır doğumu başlatır. Yaşadım.