isimsiz12 1prensaannesii inşallah bunda da olur bende de o düşünce var ilkinde vardı sütüm ki sezeryan sütün gelmez dediler o kadar ona ragmen hiç mama kullanmadım bakalım bu bebişimizde nasıl olcaz