KLORAKHANIM Ozgekiz kız ben 28 im bana kimse o ihtimalden bahaetmedi ben uyuşmazlıgı da söyledim aslında
Ozgekiz KLORAKHANIM benim biraz riskli geçiyor gebelik 🥹 belki kan uyuşmazlığı ihtimalini atlamak için, kafalarında soru işareti kalmasın diye yapıyorlardir. Bilemedim… Ama hatırlatın muhakkak👌🏻
Karanfill KLORAKHANIM ben 30. Haftamda olmuştum iğneyi. Bı sıkıntı olmaz bidaki gittiginizde hatırlatin