Selam kızlar . 36 haftalık hamileyim ve ilk kez hastalandim . 10gün falan sonra sezeryan olucam . Bebek icin riskli mi hastalanmam? Ateşim yok . Cokta grip deilim ama arabir burnum akıyo. Ama boğazım acayip . Durmadan öksürüyorum. Ne önerirsiniz ? 🥹🩷🩷