dilara__0 Haftada mide bulantım geri geldi ilk üç ayda olduğu gibi akşamları mide bulantısı, sigara kokusuna tiksinti başladı normal mi yaşayan var mı böyle bir şey başa dönmüş gibi😅
Mavideniz26 dilara__0 benimde bütün gün midem bulanmaz akşam oldu mu başlar 🥴 siz hafta olarakta çok ilerdesiniiz, bebeğiniz kız mı erkek mi sizin canım
dilara__0 melsaanne ilk defa duydum bunu doktoruma da sorayım ben biraz da karnımın sertleşmesine bebeğin yukarı mideme doğru gerilmesine de yoruyordum 😅😊
melsaanne dilara__0 haftanız ilerde olduğu için her şeye doğum gözüyle bakılıyor artık 🤭 ilk gebeliğimde bulantım 9 ay sürdü ama doğum yaptığım gün çok bulantım vardı artık dayanamadım akşam acile gitmiştim o gün doğum yaptım mesela bende o zaman öğrendim bulantının doğum belirtisi olduğunu😄
Pembe_bulut Canım ben de 36 haftalığım bebek çok büyüdüğü için mideme baskı yapıyor ve bazen benim de midem bulanıyor havalar da sıcak zaten. İyice iştahım azaldı gibi heyecan da var ondan da oluyor.
Mavideniz26 dilara__0 sağlıkla doğsun canım ilk üç ayın nasıl geçti zor muydu yoksa rahat mı geçirdin
dilara__0 Mavideniz26 amin inşallah😊 zordu baya mide bulantısı ve iştahsızlıkla geçti geçmeyecek sanmıştım hep çok zordu😅
Mavideniz26 dilara__0 zor geçmiş senin için benim çok zor geçmedi şükür ilk defa rahat bir hamilelik geçiriyorum tabi ileriki haftalarda bizi ne bekliyor bilemem
dilara__0 Mavideniz26 evet zor geçti ama şükür ki 3-4 ay kadar sürdü. Sizde baştan sona inşallah çok iyi geçirirsiniz sağlıkla kucağınıza alın😊🙏🏻