ruyyaa Folik asit hamilelikte gerçekten kullanmalımıyız? Bazıları evet derken bir cok kiside hayır zararlı diyor kafam karıstı sizce?
minikbaby20 ruyyaa ben kullanıyorum sonuçta vitamin yani ne zararı olabilir ki diye düşünüyorum kime inanacağımı da şaşırdım yediğimiz şeylerde de vitamin yok bir şey yok en iyisi kullanmak diye düşünüyorum ilk kızımda kullandım düzenli olarak ve maşallah çok akıllı
Catperson ruyyaa zararlı olduğunu söyleyen birçok kişi kimler ve nerdeler? 😅 İstisnasız görüştüğüm bütün aile hekimleri ve kadın doğum uzmanları öneriyor da. İkinci gebeliğim benim bu arada, ilkinde de kullandım.
Salihanurrr ruyyaa bende ilk ve şuan 2. Gebeliğimde kullandım ilk 3 ay folik asit. Yani ona bakarsak o zaman hiç ilaç kullanmamalıyız.
Loveis ruyyaa bazılarına bakarsak onlar çocuğa aşı da yaptırmıyor canim. Doktorunla konuşup değerlerine baktır belki gerek bile yoktur ama kimmseye bakip da hamileliğini öyle devam ettirme her zaman doktoruna sor.
dilaradoyan ruyyaa Folik asit eksikliğinin ne sonuçlara yol açabileceğini araştırırsanız bu soruyu sorgulamak dahi istemeyeceksiniz bence ☺️
ruyyaa Bu arada ben de kullanma taraftarıyım ama böyle birkaç yerden olumsuz şeyler duyunca burada da sorup bilgilenmek istedim. Bu arada cevaplarınız için tekrar teşekkür ediyorum kızlar🙏🥰
lotusflowers Bende yabancı proflardan falan doğru olmadığını duydum hatta kullanmak istemiyordum ama bu seferde bir şey olursa vicdan azabı çekerim diye kullanıyorum inşallah zarar vermez şifa olur