Kızlar haftalardır karnım sertleşip duruyor ama bir iki haftadır baya arttı bebek büyüdü diye mi bilmiyorum bi anda taş gibi oluyor sonra bırakıyor ağrım falan yok nstde sancı da çıkmıyor hepinizin öyle mi 10 dkda bir sertleşiyor bazen günlerdir öyle