mucizebebegimmm ynzl bizde yarın gideceğiz, 4 eylüle gün alacağız Allah’ın izniyle 38+6 da . Doktorum 38 içinde alırız 1-5 arası tarih seç demişti yarın netleşecek inşallah 🙏🏻 🥰
ynzl mucizebebegimmm benim de yarın randevum var ama doktorum tatilde, bu seferlik farklı doktora yönlendirdi 1 Eylül’de dönüyor tatilden. O döndüğünde bakacağız artık gününe 🥹
merve3531 momsalis ilk gebeliğimde aşırı bulantım olmuştu benim bu ikinci bebeğim zerre bulantım yok iştahım çok açık sadece ara ara kasık ağrım var ve yemek yiyince aşırı hazımsızlık oluyor bende pazartesi gidicem 6+3 de daha gitmedim hiç hastaneye umarım görebilirim bebişi