Mertcanbusekarakaya canım ben tansiyon düşmesi yüzünden tam 3 kez bayıldım tansiyonum 5/7 hep, yüksek çıkınca şaşırıyorum bu zamana kadar (26+3 haftalığım) bi kez 12/8 çıktı doktorum biz yüksek tansiyondan korkarız düşükten birşey olmaz dedi. Şeker yüklemesine gelince yaptırdım bende yüklemeyi ve iyiki yaptırmışım açlık kan şekerim düşük çıktı sabahları uyanınca elim ayağım titriyor ve gün içinde de aynı oluyordum hemen acıkınca şekerim düşüyormuş artık yanımda tatlı birşeyler olmadan gezmiyorum yatağımın başımda bile var tatlı birşeyler şekeri dengelesin diye🤦♀️ Birde en büyük şey içimde şüphe kalmadı ay birşey var mı şeker çıktı mı gibisinden. Kızımı riske atmak istemedim açıkçası, sağlık ocağındaki ebe de bir hastam yaptırmadı 30.haftalar da çok yüksek şeker çıktı dedi iyiki yaptırdım geldi geçti😊😊 Zaten çok basit oldu gazoz gibi asitsiz birşey içtim ama mutlaka yanında biriyle git ne olur ne olmaz ben annemle gittim biraz baş dönmem oldu oda çok sürmeden geçti 😊 Rabbim evlatlarını bağışlasın inşallah canım 😍