Ceylanayaz dilekçe verip bir sene daha ana sınıfına göndermenizi öneririm. Ben sırf erken başlamasın diye Ekim’de doğsun istiyorum, aylardır bunun pazarlığını yapıyorum doktorla. Eylül doğumlu olan kızım geçen sene birinci sınıftı, ekimde doğmuş olsaydı onu da göndermezdim. Sınıfında en küçüklerden. Kuzenim var okul öncesi öğretmeni ekim ayında doğan çocuğunu bir yıl sonra gönderdi. Aralarında 11 ay olan çocuklar aynı sınıfta o yaş için ciddi bir fark bu.
Erken başlamasının hiçbir artısı yok üstüne bebekle birlikte sizi gerçekten zorlayacak. Derslerle bitmiyor iş, okula bırak al, öğle yemeği, beslenmesi, ödevleri, uyum problemleri..