dilaadeniz21 o kadar duygulandım ki bunu okurken benim de iki kaybım var çok iyi anlıyorum seni. Allah hiç kimseye taşıyabileceğinden daha fazlasını yüklemez. bol sabır diliyorum sana inşallah her şey gönlünce olur istediğin o mutluluğa sahip olursun