ilkkezanneyim Kızlar doğuma üç hafta kaldı ama daha hiç sancım gelmedi bu durum normal mi sizce? Bir de bu sancı nasıl bir şey biraz anlatabilir misiniz?
Busra_C10 ilkkezanneyim bende 38+5 deyim son 9 günüm kaldı ama nasıl anlayacağımı bilmiyorum. Su ve nişan gelmeden de doğum başlayabiliyormuş. Ufak ufak ağrılarım var ama ne boyutta nasıl hissedeceğimi bilmiyorum.
Mirosunannesi_0120 ilkkezanneyim kaç haftaliksin benimde 37 gün kaldı ama ağrı çekiyorum çok karnımın sertligiden nstye sokuyor doktr sancı çıkmıyor hicbisey anlamadım vallahi
mrvsrcn ilkkezanneyim Busra_C10 Merak etmeyin kızlar amacım sizi korkutmak değil ama o doğum sancısı çok farklı bilmemek mümkün değil. Yalanci sancı ile asla aynı değil aha işte geliyo diyorsunuz 😀
ilkkezanneyim Busra_C10 şu sıralar çevremde 3 kişi doğum yaptı üçü de suyu gelmeden yaptı o yüzden de endişem var biraz benim de
Busra_C10 ilkkezanneyim benimde aynı şekilde sancılarım oluyor ama herkes öyle bir şey değil diyor ama çevremde çok fazla abartı boyutta sancı çekmeden doğuranda var
ilkkezanneyim Busra_C10 doğurdum ve 2 gün sancı çektim ve önceki sancıların hiç birine benzemiyormuş 😂
ilkkezanneyim Busra_C10 doğurdum geldim çevrendekiler haklı o sancılar diğer hiçbir şeye benzemiyormuş😂😂