Sere11 2 sezeryan doğumu yapacağım 37 haftadayim kadın doğum anestezi doktoru yönlendirdi neden acaba Bilgi alabilirmiyim
dilaradoyan Sere11 sezeryan öncesi anestezi doktoru kan idrar tahlil ve ekg istiyor. O anestezi sonuç kağıdını kadın doğumcunuza götürüyorsunuz bu şekilde ilerliyor yani prosedür böyle
kvsrbrn Benim doğumum da 2 hafta sonra ama bana dr böyle bir yönlendirme yapmadı.Ayrıca ilk sezaryenimde de olmadı🤔