ElifKumru Halime34 ben şimdiden ağırlaştım aşırı halsizim elim kolum kalkmıyor 3 yaşında oğlum var onunla bile ilgilenemiyorum yemeğini bile tam yapıp yediremiyorum bulantılarım hala tam anlamıyla geçmiş değil bazen gece uykuları zor oluyor kısacası hayırlısıyla doğumu bekliyorum
nur97 Halime34 27 haftadayım biraz ağırlaştım kilo manasında 3 yaşında oğlum var biraz hareketlerimizi kısıtlıyor onun dışında iyiyim şükür yeme içme konusunda sıkıntım kalmadı şeker yüklemesi için önümüzdeki hafta gitmeyi planlıyorum sizler yaptırdınız mı durumlar nedir
cakirbebek Halime34 25 haftalığım birde 2 bucik yasinda kizim var cok sistim biran once.kasim olsun istiyor um😂
Halime34 ElifKumru bende çok ağırlaştım yürümekte zorlanıyorum hemen yoruluyorum gece uykuları zaten bu ara hiç yol ellerim çok uyuşuyor gece
Halime34 nur97 daha yaptırmadım bende önümüzdeki hafta kontrolüm var ozaman yaptıracağım sanırsam 3 aylık şekerim sınırda çıktığı için yaptıracağım normal çıksaydı yaptırmayı düşünmüyordum
nur97 Halime34 bn 3 aylık baktırmadım aslında ama ilk cocugumda yaptırdım diye bunda da yaptırayım dedim😅 kan alınıyor sadece değil mi
nur97 cakirbebek kızınızı dogumda bırakacak yeriniz var mı ne yapacaksınız tek düsüncem bu oldu bnde istiyorum kasım gelsin😅 sanırım onuda götürücem
Kiraz-tasar25 Halime34 25 haftalığım yeme içme iyi ağırlaştık artık bel ağrısı çok oluyo 3 buçuk yaşında kızım var bide onla ilgileniyorum
cakirbebek nur97 kayınvalideme güveniyorum sadece ona bırakıcam bir gece ben hastanedeyken evlerimiz yakin zaten. Bende eşimle hastanede durucam belki kendi annemde gelir hastaneye.. Herseu yolunda gider inşallah ve sag saglim evimize döneriz hepimiz 🥹♥️ cok heyecanlı ve korkuyorum
nur97 cakirbebek ay cok iyi ben bıraksam kndi anneme cok zor uyutmaları bile bitek babası uyutabiliyor suan. O yüzden babası ile yanımda kalsın diyorum
Nihan87 Havalar serinlesin diye bekliyorum, kasım ayı bir an önce gelsin nolur.. gece uykular zorlaştı, ağırlaşma da başladı..