emirmom Kızlar 3 gündür iğne yaptırıyorum ama kalçam da aşırı ağrı var oturup kalkamıyorum o derece doktorum yanma olur demişti ama bu kadarı normal mi çok ağrıyor ya
EdDaa12 emirmom bende iğne ve fitil kullanıyorum iğne yerlerinde ağrı var fakat dediğiniz gibi aşiri bı ağrı değil benimki
NurAyse_nur emirmom evet oyle oluyor 2. Bebegimde 10 tane vurulmustum mahfolmustum resmen bitsin artik diye dua ediyordum hastaneye giderken ayaklarim geri geri gidiyordu ama bebegim icin dayanmistim cokkk zaman sonra geciyor canim malesef.. Allah saglik versin
gkrl Bende yaptırmıştım ama 5 sene önceydi o sebep ile o kadar ağrı oluyormuydu inan hatırlamıyorum. Postun Üstte kalsın en azından görenler olur belki. Allah şifa versin ağrın geçsin inşallah.
Susudiyin Çok normal ağır bi ilaç olduğu için öyle olur. Bi sağ bi sol kalçanıza vurdurun isterseniz. Birde duşta, ya da uzanırken masaj yapın isterseniz ilaç dağılsın ben öyle yapıyordum.
Deleted33000 emirmom evet canım onun yeri çok ağrır ben o bacağıma basamazdim artık ama sabrın sonu çok güzel bı mucize canım bebeğim 49 günlük oldu bile darısı senin başına inşallah 🌹
myangelson emirmom 3 sene önceki hamileliğimde kullanıyordum yağlı bir iğne ağır bir iğne ama etkilidir. Ağrı yapıyor maalesef 🥲 ben sağ sol şeklinde gidiyordum aynı yere yaptirmiyordum iğneyi
emirmom myangelson bende öyle yapıyorum canım ama 3 olduğu için otomatikman bir bacağa ikinci dönüş başladı inşallah etkisini görürüm
misafir4578 emirmom İğneyi yapan kişiyle çok ilgisi var bence evet ilaç yakan bı ilaç ama iğne yerinin ağrıması apayrı bişey bende 2 aydır yaptırıyorum ilk zamanlar hastahanede yaptırdım günlerce ağrıyordu sonra annem yapmaya başladı onun yaninda kalıyorum ertesi güne hiç ağrı kalmıyor
Serap09 emirmom ben 3 günde 1 iki tane yaptiriyordum acısı beni mahvediyordu tam 6 7 ay kullandım iğne en etkilisi elinizle ovalayin iğne olan yer yumru gibi oluyor yayılsın
Oznurozkatarr emirmom aylarca vuruldum canım çok yağlı bir iğne oturamıyordum artık beze beze olmuştu top top haftalarca geçmedi bıraktıktan sonra
Oznurozkatarr emirmom zamanla oluştu zaten beze aynıydı tek bebeklerimizi sağ sağlim kucğımıza alalım emin ol geçiyor süreç umarım en kısa zamanda geçer ♥️