Kızlar merhaba 7 ağustos yumurtlama 9 ağustos çatlama günüm yumurtlamadan itibaren sol kasık ağrısı yaşıyorum, normalde regl süreçlerimde hiç göğüs ağrısı yaşamadım 3 gündür göğüs ağrısı çekiyorum dünden beri bel ağrım ve su içince mide bulantım başladı evde gebelik testi yoktu ovülasyon testi yaptım silik çizgi çıktı sizce gebelik var mı