Burcussuss Adet takvimime göre 30 + 3 fakat ölçümlerde 29 + 3 olarak çıkıyor bugün doktorun bebeğin aşağıda dedi benimle aynı aylarda olup bu durumu yaşayan var mı
nilsumm Burcussuss Bende 30+2 olacağım hep aşağıda bebeğim hiç yukarıya çıkmıyor, birde hep sağda hiç sola gelmedi
Serfes1 Burcussuss 27. Haftadan sonra aşağıda denildi hep çalışıyordum bıraktımhep yatıp bacaklarımı yukarı kaldırdım mümkün olduğunca az hareket ettim progestan fitil kullandım ve çok şükür zamanında sezeryan oldum. Ama bu süreçte gerçekten ağrılarım fazlaydı.
Serfes1 Burcussuss 27. Haftadan sonra aşağıda denildi hep çalışıyordum bıraktımhep yatıp bacaklarımı yukarı kaldırdım mümkün olduğunca az hareket ettim progestan fitil kullandım ve çok şükür zamanında sezeryan oldum. Ama bu süreçte gerçekten ağrılarım fazlaydı.
nilsumm Burcussuss Evet dedi enfeksiyonum çok fazla var erken doğum riskin var dedi bende dikkat ediyorum sürekli dinleniyorum🐣
Burcussuss nilsumm Off vesvese veriyorum kendime süreki 🥺 Rabbim zamanında kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
nilsumm Burcussuss Amin inşallah🙏🏻 bende erken doğumdan çok korkuyorum tam zamanında gelsin inşallah bebeklerimiz 🥹🐣
Burcussuss nilsumm yani istediğimiz şu anda Vajinal doğum ama komplike bir durum çıkarsa mecbur sezeryan olacağım bu gidişle🥺
Burcussuss Serfes1 yarın tekrar başka bir doktora gideceğim bana fitil vs hiçbir şey söylemedi ilişki yürüyüş yasak dedi,belki yarın doktorum banada fitir yasa ilaç yazabilir