altunergelini alyass cok az hissediyorum ama bazı günler 3 gün oynamadığı oluyor endişe ediyorum ha deyince doktora da gidilmiyor ondan aldım bakalım inşallah faydası olur 🥰
altunergelini Yademm 18 hafta oldum bende ultrason jelimi bekliyorum gelince hemen bakıcağım o da birazdan gelir 🫣
Yademm altunergelini ben kremle baktım jel falan kullanmadım hiç ilki hamileliğimde kullanmıştım 5 sene önce yine jel yoktu kremin varsa dene 🫢
Yademm sevdaozz benim bugun geldim kargodan ben memnun kaldım haftam küçük olduğu halde buldum biraz uğraştım ama 😬
altunergelini sevdaozz denedim fakat benim cilt altı dokum kalın olduğu icin makine bulmakta zorlandı bir kaç kere buldu hemen kayboldu doktorum da kilon var 20. Haftadan sonra daha rahat duyarsın demişti 🤷♀️
2Princess1Mom altunergelini 16. Haftadan itibaren kullanmaya başladım. Hareketlerini hissetmeye başladığımda çok sık kullanmadım. Şimdi süs diye bekliyor evde. 🤭
altunergelini sevdaozz dün doktor kontrolüm vardı gidip kalp atışını duyduğum için suan sorun etmedim ama bende malesef panik birisiyim 5 günde zor durup doktora gidiyorum hemen🥲
sevdaozz altunergelini ben doktora gideli daha 5 gün oldu ama her an gitsem mi acaba herşey yolunda mı diye panik yapıp duruyorum. Gerçekten çok zor :( Allah sağlıkla versin bizlere 🤲❤️
Hanfak altunergelini bende acura aldım canım ben son haftalarımdayım plasenta önde olduğu için bazı günler hareketlerini az hissettiğim için aldım gayet iyi çalışıyor
altunergelini Hanfak bende bir çok kullanıcı yorumu okudum acura’dan herkes memnundu o yüzden aldım büyük ihtimalle kilom olduğu icin makine bulurken zorlanıyor 😬