Çok şükür 1.5 yıldır 2 düşük sonrasi 9 ağustosta idrarda pozitif gördüm 11 ağustosta 547 ile kanda öğrendim 13 ağustosta beta 818 çıktı %49 artmıştı çok üzüldüm kimyasal olacak diye ama 15 agustosta 1982 gelince dünyalar benim oldu bugün 5+3 kontrole gittik ve keseyi gördük çok şükür ama ultrasonda 6+1 haftalık çıktı doktor gayet iyi hiç bir sıkıntı yok dedi kese güzel yere tutunmuş biyuda 1.2 cm(12mm) dedi bebek için çok erken 10 gün sonra gelin bebegide kalbinde duyarız dedi 💞bende kan pıhtılaşması var 2 dusugum ondan oldu dolayısı ile progestan fitil ve oksapar iğne verdi karından bunları kullanıcam nasip olursa 🙏🏿kesemi de atayım 💞
