Moz
Ben 2 gündür çok hastalandım ateş kusma halsizlik ishal normalde gitmeyecektim ama kontrol amaçlı gittim bugün allaha şükür sorun çıkmadı normalde ben sata göre 9+2 yim ama ultrasonda 8+4 geldi hep geriden geliyor geç döllenme olmuş sanırım inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız bebişlerinizi bende başından beri erkek hissediyorum 13. Haftaya 2li tarama ve cinsiyet tahmin ederiz dedi tabi heyecan sardı 🥰😍