Serap09 Cilt kuruluğundan çok çektik doktorların önerdikleri eczanelerin önerdikleri falan derken en son mustela lipit yenileyici kullandık şükür baya iyi geldi. Günlük özellikle kolon gerekirse iki defa kullanıyoruz memnunuz. Ama benim kızın cildinde egzama yok yatkın dendi. Kuruluk için bunu kullanıyorum. Kesin egzama varsa ilacı kullanılmalı diye biliyprummbaşka türlü rahatlamaz çocuk. Antibiyotikli kremse sorun olmaz inşallah ben kullanırdım. Ama direk antibiyotikse isterseniz başka bir cildiyeye daha gidin. Biz de çok gezdik uygun kremi bulana kadar. Allah acil şifalar versin