Herkese merhaba kızlar sürekli aynı soruyu soruyorum ama bi umut işte agustosun 6sında Ovitirelle iğne oldum. Bugün iğnenin 15.günü kan testim negatif normal adet döngüme göre gecikmemin 3.günü ulturasonla muayenede rahım duvarı 11mm bekleyelim adet gününü dedi . Acaba geç döllenme olma ihtimali varmıdır? Aşırı derecede göğüs hassasiyetim var ve adet belirtim hiç yok belki sürekli düşünmekten de olmuyor olabilirim ama bi ihtimal işte düşüncelerinizi paylaşır mısınız benimle