Merhabalar, ben 15 yıl önce skolyoz ameliyatı geçirdim 36 derece ile ve sırtımda 10 tane vida platin var. Şimdi 31 haftalık hamileyim, kadın doğum uzmanın sezeryan öneriyor baştan beri benim de fikrim ve isteğim sezeryan yönünde. Ancak sanırım bir belge almam gerekiyor ortopedi doktorumdan, son röntgenlerimi gösterip sezeryan ile alakalı onay alabilirim değil mi? Kendi ortopedi doktorum yurt dışında olduğu için başka bir doktora girmek durumundayım. Daha önce bu belgeyi alan oldu mu acaba?