ysmengen Merhaba kizlar, 3 gün gecikmem var adet belirtimde var testim negatif ama kan ne zaman vermeliyim napmaliyim bilmiyorum asiri stresliyim onerileriniz neler,?
AslanEge ysmengen kesin emin olmak için kan verebilirsiniz net olarak sonucu görürsünüz. Gebelikte de adet belirtileri yaşıyoruz. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🙏
AslanEge ysmengen şuan verseniz belli olur beta hcg regl olmadan bir kaç gün öncesinde kesin sonuç veriyor sizin ki gecikmiş rahatlıkla öğrenebilirsiniz