Burcuuukoc Kızlar ilk gebeliğim de sezaryen oldum ikinciye hamileyim aralarında 22 ay olucak devlette doğum yaptım buda sezaryen mi olur acaba bilen başına gelen var mı çam sakurada doğum yaptım
kvsrbrn Devlet garanti sezaryen ama özelde istersen şartlar da uygunsa ssvd yapıyorlar o da senin istemene bağlı yani