sedosko2634 Herkese selamlarrr 13.haftayım şimdiye kadar sadece folik asit kullanıyordum imom omega. Şimdi yeni vitaminler kullanmak istiyorum 2.trimestera geçtiğim için. Sizler hangi vitaminleri kullanıyorsunuz ve memnun musunuz?
Elokalay sedosko2634 Merhaba 12 haftaya kadar folik asit kullandım.Şuanda decavit(dvit), gyno Ferro sanol(demir) , magnezyum kullanıyorum. Gebelikte bu dönemlerde başlanan vitaminler memnunum.☺️
prensesmoana sedosko2634 Merhaba. Ben Elenatal 2 kullanıyorum. Bir süre Ocean Mummy kullanmıştım ama o bende mide bulantısı yapmıştı sonlara doğru.