Hamileliğinde Tansiyon yüksekliği olupta normal doğum yapan varmı bana hemşireler bile sezeryan olursun diyo şuan 28+2 deyim sezeryandan korkuyorum onu düşünüp daha çok stres yapıp tansiyonumu yükseltiyorum bunun yüzünden 3 gündür tansiyonum yüksek lütfen yapan. Yada etrafında yapan biri varsa yazabilirmi içim rahatlamış olur