Bugün 10. Haftaya girdim resmen kabus yaşıyorum. Sinir stres kaygı mide bulantısı tiksinme her şey var. Berbat haldeyim halsizlik cabası. Kimse beni anlayamazmış ben çok başka bir şey yasıyormusum gibi geliyor ancak hepimiz hemen hemen aynı durumlardayız. 3. Aydan itibaren herkes geçeceğini söylüyor. Dua ediyorum