[silindi]  Kızlar dünde pik görmüştüm bu akşamda resimde ki gibi çıktı. 2 gün pik olması yumurtlamanın devam ettiği anlamına mı geliyor? Dün birliktelik olmuştu. Bugünüde değerlendireceğim tekrar pik çıkınca.
Mayacm [silindi] evet bugunude degerlendir yarin bos olsun diger gunu degerlendir. Yarinda test yap genede benmde 2 gun ust uste olmstu yumurtlamam yarin mutlaka test yap 🥰
myangelson [silindi] geç gördüm ama evet yumurtlama devam ediyor gibi duruyor bugün çatlar muhtemelen 😊
Nevagibi Benim de dünden bu yana baya koyu ama bugün daha net pik çıktı, silikleşinceye kadar denemek gerekiyormuş :)
Nevagibi [silindi] kaç gün üst üste oldu sizin, bizim 2 gecedir üst üste zaten bugün pik oldu ama yorulduk belki sabah erken yaparız yumurtlamayı kaçırmış olmayız bence dimi
[silindi] Nevagibi ben bi yumurtlamadan önceki günü birde dünü yani piki değerlendirdim. Bugünü boş geçip yarını değerlendireceğim birde.
[silindi] Mayacm yarın muhtemelen çatlama göreceğim yarını değerlendireceğim bugün biraz zor dünü be pik öncesinide değerlendirmiştim. Umarım birisi tutar🫠
Nevagibi [silindi] benimde öyle dün geceyi boş bıraktık bugün değerlendirelim dedik çatlama görürüm inşallah bugün
[silindi] Nevagibi  Çatlamış benim. Genelde 1 2 gün pik olup çatlıyordu zaten buda öyle olmuş.