Bu hastaneyi bir kaç kişi kötülemişti ama tanıdığım biri 16 gün önce sezaryen ile doğum yapmış oraya takipli olmadığı halde ve aşırı memnun kalmış herşeyinden bütün merak ettiğim şeyleri sordum sağolsun hepsini anlattı merak ettiğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz 🌸