SuEr_Tu1512 ayalltsc Doktorum kilosu falan iyiyse 2 hafta önce yani 38de alalım dedi tabi bunun +sı falan vardır 🤷♀️
ayalltsc SuEr_Tu1512 tamam anladım şimdi 🥰 ben kızımda sezaryen oldum 4 yıl geçti ameliyattan korkuyorum normal istiyorum ssvd diyolar ama bilemiyorum riskleri varmış kafam çok karışık 😏
SuEr_Tu1512 ayalltsc Bizimde 4 sene var ama doktor riskleri anlattı, o yüzden hiç riske girmeye gerek yok. Zaten normalden korkuyorum hayırlısı olsun🙏🥰
ayalltsc SuEr_Tu1512 normal doğum riskleri nelermiş, ameliyatta riskli değilmi ikincide falan hiç bilmiyorum
SuEr_Tu1512 ayalltsc Valla yırtılma falan bişeyler anlattıydı, rahmini bile almaya kadar gider gibi şeyler dedi inan tam hatırlamıyorum