Zeynepbas13 babymom2026 8 aylık hamileyim canım bende cinsiyetimiz kız 6 haftalıkken kesemiz senin bebişin kesenine benziyordu 🤗 ama yine de erken 12 den sonra tahmin daha doğru çıkar tabi keseden. şuan çok minnak🫠🫠
tahamommy babymom2026 böyle yuvarlaksa kız diyorlar bacım 🥹 ama ultrasonda nerden baksan şekilli şüküllüde görünebiliyor ben pek inanmıyorum böyle şeylere 😅