morlavanta35 arkadaslar, cok bisey yiyemiyorum yersemde ondan sonra ishal oluyorum benle ayni durumu yasayan var mi?
mysunshine1 morlavanta35 bende öyleyim 7+3 bol bol muz yiyorum bana mısın demiyor yakında demir ilacına başlayacağım o dengeler sanırım (kabız yapıyor)
morlavanta35 mysunshine1 benim suan düzeldi sükür umarim sizde iyisinizdir arastirdim baktim hormonlar yüzünden vücud sasiriyormus suan 7+5 olduk 🤲🏻