Canssu123 Kızlar bugün 6+6 oldum yolk sac görünüyor ama kese henüz 10mm ve embriyo görünmedi kalp atışı duyulmadı. Geçen haftadan bu yana yalnızca 4mm büyümüş kese. Çok korkuyorum anormal bir durum sanırım. Benzer durum yaşayan varsa yazarsa çok sevinirim
floweras Canssu123 merhaba bana da kese altı haftalık fakat bebek yok denildi bir hafta daha beklememi söylediler pazartesi gideceğim umarım bebeği görürüm🥺
eses26_ Canssu123 ben aynı durumdan kürtaj oldum bu durumda en önemli şey kesenin saglıklı büyüyüp büyümemesiydi sizi üzmek istemem ama 3 günde bir kesem büyümüş mü diye baktık saglıklıysa günde 1.5 2 mm büyümesi gerekiyor dedi doktorum ama 6 mm büyüdü sadece 3 hafta da
eses26_ asil15 kese her zaman büyümüyor canım her posta bu yazılıyor ama benim kesem 12 mm kaldı 10. Hafta da kürtaj oldum
asil15 eses26_ aslında bende bir kaç defa denk geldim.sizede cok geçmiş dilerim bir daha böyle bir şey olmaz
papatyahanim1 Canssu123 ben yaşadım 8. Haftada bebek hala daha görünmüyorsa boş gebelik demek . Şuan için bir tanı koymak erken
seydasenel Aynı durumdayım bende Son adete göre 6+4üm bugün geçen hafta perşembe kese yeni görüldü bugün yolk sac dedikleri göründü ya yeni oluşuyo ya da ölmüş olabilir diyo doktor kafayı yicem